OpEx Group
OpEx Group

OpEx Six Sigma Green Belt dla sektora usług

Serdecznie zapraszamy na warsztaty na poziomie Green Belt dedykowane specjalnie  sektorowi usług

wprowadzenie

OpEx Six Sigma Green Belt dla sektora usług

Ostatnie dekady to lawinowy rozwój sektora usług, masowy rozwój procesów i mnogość rozwiązań. Obszar ten jest ogromny pod względem liczby realizowanych operacji, co w powiązaniu z rosnącą kompleksowością i potencjałem automatyzacji, wymaga bardzo skrupulatnego podejścia do projektowania procesów oraz ich ciągłej optymalizacji. Koncepcyjnie, sytuacja jest analogiczna do obszaru wytwórczego, jednak narzędziowo i operacyjnie wymaga ona zbudowania innego podejścia i metod.

Szkolenie dedykowane

sprawdzi się kiedy potrzebujesz przeszkolić większą grupę pracowników

Szkolenie OTwarte

najlepsza opcja do przeszkolenia jednego
lub kilku pracowników

terminy najbliższych szkoleń

OpEx Six Sigma Green Belt dla sektora usług – szkolenia otwarte

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów, oferujemy rabat w wysokości 10%!

Co zawiera cena szkolenia rezultaty szkolenia Plan szkolenia
Co znajdziesz w cenie szkolenia
Pamiętaj, że przy zgłoszeniu na 30 dni przed rozpoczęciem warsztatów otrzymasz 10% rabatu
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

Zarezerwuj miejsce już teraz

Wypełnij formularz kontaktowy a my Skontaktujemy się z tobą w celu przedstawienia pełnej oferty i rezerwacji miejsca

szczegóły warsztatów

SIX SIGMA GREEN BELT dla sektora usług

Specyfika sektora usług, w odróżnieniu do obszarów wytwórczych, to:

  • wielofunkcyjność i wielokrotne przekazywanie informacji i dokumentów,
  • brak ciągłej wizualizacji przepływu (operacje wykonywane są głównie w systemach IT i workflow),
  • brak namacalnego defektu (defekty nie są natychmiast widzialne, jak dzieje się to w przypadku wytwarzanych produktów),
  • problemy są mało widoczne ze względu na ukryte, wielokrotne naprawianie,
  • dzięki technologii, większość danych jest dostępna, ale nieadekwatnie wizualizowana i analizowana.

Proponowany program szkoleniowy celuje dokładnie w te specyficzne punkty i przygotowuje specjalistów, liderów zespołów i managerów, do projektowania i optymalizacji procesów serwisowych. Oferowane szkolenie pozwala:

  • zdiagnozować proces przy użyciu Value Stream Mapy, specjalnie przygotowanej do analizy procesu serwisowego,
  • zmapować proces przy użyciu Cross Functional Map,
  • doskonale obnażyć marnotrawstwo,
  • przygotować procesy do automatyzacji i robotyzacji.

Karty kontrolne IMR oraz systemy wielopoziomowej analizy zmienności to efektywny sposób na analizę dużej ilości danych w celu podejmowania kluczowych decyzji. Oferowane narzędzia naprawy np. Yamazumi chart do balansowania pracy specjalistów oraz techniki poziomowania zamówień, pomagają optymalizować zdiagnozowane problemy.

Cały zestaw koncepcji i narzędzi realizowany w dwóch sesjach pozwoli wydajnie i skutecznie diagnozować, usprawniać i optymalizować procesy usługowe.