OpEx Group
OpEx Group

Szkolenie standaryzacja pracy

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu standaryzacji pracy. 

Szkolenie

Standaryzacja pracy

 Standaryzacja to proces wprowadzania, komunikowania i doskonalenia standardów. Bez niej niemożliwe jest ciągłe doskonalenie i osiąganie doskonałości operacyjnej. Standaryzacjastandard i praca standardowa (ang. standard work) to trzy pojęcia, które powinny być zrozumiałe dla każdego pracownika firmy – od prezesa do operatora.

Szkolenie dedykowane

sprawdzi się kiedy potrzebujesz przeszkolić większą grupę pracowników

rezultaty szkolenia Plan szkolenia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

Chcesz otrzymać ofertę na to szkolenie?

Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z tobą jak najszybciej. 

szczegóły warsztatów

Cele standaryzacji pracy

Praca standardowa to najlepsza metoda wytwarzania produktów. Jej podstawową zasadą jest prowadzenie produkcji w sposób efektywny i powtarzalny, poprzez koncentrację na ludzkich ruchach oraz systematycznym usprawnianiu elementów pracy. Standaryzacja pozwala każdemu pracownikowi linii oraz kierownikowi na regulację i kontrolę procesu.

Standard to zasada lub przykład, który jasno opisuje konkretne wymagania. Musi być ścisły, określony, udokumentowany i przestrzegany.

Jak wygląda szkolenie Standaryzacja pracy?

Proponowane szkolenie wyjaśnia znaczenie standaryzacji w ciągłym doskonaleniu oraz dostarcza metod i narzędzi do opracowywania standardów i pracy standardowej w procesach produkcyjnych i pozaprodukcyjnych. Ma ono charakter praktyczny, a jego nacisk położony jest na zajęcia na hali produkcyjnej. Szkolenie w części teoretycznej opiera się na rzeczywistych przykładach popartych zdjęciami i filmami oraz ćwiczeniach prowadzonych w małych grupach. Każda część warsztatów praktycznych kończy się prezentacją wyników uczestników. Nasze szkolenia prowadzone są przez specjalistów i nastawione są na zdobywanie praktycznej wiedzy.