Szkolenie transformacja biznesu wg Deminga
Transformacja wg Deminga wymaga spojrzenia z zewnątrz – perspektywy, która umożliwi zrozumienie organizacji. Deming nazywa ją Systemem Gruntownej Wiedzy (ang. System of Profound Knowledge), którego podstawy zawierają się w czterech elementach: docenieniu systemu, wiedzy na temat zmienności, teorii wiedzy i psychologii.
- Strona główna
- Szkolenia
- Szkolenia Six Sigma
- Szkolenie transformacja biznesu wg Deminga
Transformacja biznesu wg Deminga
Doktor W. Edwards Deming to niekwestionowany autorytet w dziedzinie zapewniania jakości i podnoszenia produktywności. W swoich publikacjach dużo miejsca poświęca powszechnemu na całym świecie stylowi zarządzania i konieczności jego transformacji. W oparciu o konkretne przykłady udowadnia, że oparte na wskaźnikach księgowych miary wydajności doprowadzają pracowników do osiągania narzuconych celów sprzedażowych, marżowych czy kosztowych często poprzez manipulację procesem lub danymi. Zarządzanie krótkoterminowe, dbanie o wygląd liczb na koniec kwartału, zarządzanie przez cele czy wartościowanie pracowników to praktyki, od których należy jak najszybciej odejść.
Transformacja jest procesem długofalowym i powinna rozpocząć się od kadry zarządzającej. Lider oraz zaangażowani managerowie muszą nauczyć się psychologii jednostki, grupy, systemu oraz psychologii zmian.
Poszczególne segmenty Systemu Gruntownej Wiedzy nie mogą zostać rozdzielone, ponieważ tworzą nierozerwalną całość. Tak więc, wiedza psychologiczna nie jest kompletna bez wiedzy na temat zmienności. Manager zarządzający grupą ludzi musi rozumieć, że wszyscy są inni, a wydajność każdego człowieka jest w dużej mierze zależna od systemu, w którym pracuje, czyli od kierownictwa.
Szkolenie dedykowane
sprawdzi się kiedy potrzebujesz przeszkolić większą grupę pracowników
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- rozumieli podstawy koncepcji Six Sigma,
- znali warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu przy wdrażaniu programu,
- potrafili dostrzec możliwości optymalizacji i doskonalenia procesów,
- rozumieć konieczność i wagę działań doskonalących,
- potrafili stosować narzędzia doskonalenia procesów w praktyce.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- planować zbieranie danych w taki sposób, aby odpowiadały one na konkretne pytania dotyczące procesów (plany próbkowania),
- analizować zebrane dane w sposób praktyczny, graficzny i ilościowy,
- używać Kart Kontrolnych zarówno w sposób pasywny (monitorowanie procesu) jak i aktywny (rozwiązywanie problemów w procesie),
- zbadać i ocenić system pomiarowy,
- zaplanować eksperyment (wybór czynników i ich poziomów oraz odpowiedniej do sytuacji strategii eksperymentu),
- przeprowadzić eksperyment,
- przeanalizować eksperyment (praktycznie, graficznie i ilościowo) oraz na tej podstawie wyciągnąć praktyczne wnioski,
- przeprowadzić wszystkie niezbędne analizy za pomocą programu Minitab.
Chcesz otrzymać ofertę na to szkolenie?
Wypełnij formularz kontaktowy a my skontaktujemy się z tobą jak najszybciej.