OpEx Group
OpEx Group

Procesy transakcyjne

Zorganizujemy przejrzyste i efektywne procesy transakcyjne

Filozofia ciągłego doskonalenia powinna być realizowana nie tylko w obszarach produkcyjnych, ale również w dziedzinie procesów transakcyjnych, przy pomocy odpowiednio dopasowanych narzędzi. W procesach, których wynikiem jest usługa, drzemią niezliczone możliwości zwiększania produktywności.Potrzebują one ciągłego doskonalenia tak samo jak branża wytwórcza. Nieefektywność w organizacji usługowej podnosi cenę, obniża jakość, a co za tym idzie satysfakcję klienta. Im dalej powędrują powstające błędy i defekty, tym wyższe będą koszty ich naprawy. Bazując na metodach i zasadach ciągłego doskonalenia, w szybki i jednoznaczny sposób identyfikujemy potencjały optymalizacyjne oraz konkretne koncepcje wdrożeń.

Doradztwo optymalizacja procesów i produktów

PAŃSTWA KORZYŚCI

Zwiększenie wydajności procesów – skrócenie czasu realizacji, podniesienie jakości usługi, a co za tym idzie satysfakcji klienta
Skuteczne i usystematyzowane rozwiązywanie bieżących problemów oraz skrócenie czasu reakcji na pojawiające się trudności
Wzrost produktywności, optymalizacja zużycia zasobów, redukcja kosztu całkowitego dostarczenia usługi
Większe zaangażowanie i motywacja całej załogi

NASZE USŁUGI

Zdefiniowanie i wdrożenie systemu pomiaru jakości (satysfakcji klienta)
Reinżynieria procesów – stabilne procesy o krótkich czasach przejścia, eliminacja błędów i defektów w górze strumienia dodawania wartości
Redukcja kosztów dostarczania usługi – analiza i optymalizacja struktury kosztowej
Koncepcja i wprowadzenie systemu rozwiązywania problemów w obszarach transakcyjnych
KAIZEN WEEK dla zmienności w obszarach procesów usługowych
Zdefiniowanie i wprowadzenie systemu zarządzania wskaźnikami biznesowym