OpEx Group
OpEx Group

Przywództwo i zarządzanie

Zbudujemy trwałe fundamenty poprawy produktywności i jakości

Zarządzanie transformacją polega w rzeczywistości na transformacji systemu zarządzania. Kondycja przedsiębiorstwa jest bezpośrednio uzależniona od postawy kadry zarządzającej. Miernikiem dobrego zarządzania nie powinny być wyniki otrzymane za poprzedni okres rozliczeniowy, ale możliwość utrzymania się na rynku, ochrona inwestycji, zapewnienie przyszłych dywidend oraz miejsc pracy. Środkiem do osiągnięcia tych celów jest poprawa jakości produktów i usług. Sukcesy krótkoterminowe, bez względu na to jak liczne, nie są w stanie zapewnić organizacji długoterminowego zysku. Podstawą efektywnego zarządzania jest przyswojenie wiedzy zarówno o standardach operacyjnych, jak i o naturze zmienności. Menadżer nie może uczyć się tylko poprzez doświadczenie, a ciężka praca nie zawsze jest w stanie zagwarantować sukces. Zarządzanie przez cele i stawianie celów numerycznych powinno zostać zastąpione przez pracę nad ciągłym doskonaleniem procesu i produktu. Zadanie kierownictwa polega na rozpoznaniu współzależności zachodzących pomiędzy poszczególnymi elementami przedsiębiorstwa oraz na umiejętnym zarządzaniu nimi jako całością.

Doradztwo optymalizacja procesów i produktów

PAŃSTWA KORZYŚCI

Lepsza organizacja przedsiębiorstwa oraz skuteczniejsze zarządzanie produkcją
Dzięki poznaniu i wdrożeniu systemu gruntownej wiedzy, Państwa firma będzie w stanie osiągnąć stan ciągłego i zrównoważonego wzrostu, co stanowi podstawę przewagi nad konkurencją

NASZE USŁUGI

Program rozwoju kompetencji menadżerskich, nowoczesne przywództwo - kompleksowy program coachingowy
Budowanie długoterminowej strategii przedsiębiorstwa na bazie myślenia systemowego
Program oceny i rozwoju pracowników Programy rozwoju i oceny talentów przedsiębiorstwa
Budowanie systemów pracy zespołowej Zarządzanie oparte faktach - projektowanie i wdrożenie systemów zbierania, analizowania i zarządzania kluczowymi charakterystykami biznesowymi
Wdrożenie Shopfloor Management - zmiana sposobu zarządzania, komunikacji oraz rozwiązywania problemów
Tworzenie struktur zarządzania pomocnych przy rozwiązywaniu problemów i ciągłym doskonaleniu
Wizualizacja wskaźników i statusu produkcji
Coaching dla managerów w zakresie ciągłego doskonalenia